Zajímavost č.10 - Car Club a něco více o něm

03.08.2012 13:59

CarClub a jeho krásné webové stránky, které určitě stojí za prohlédnutí:

www.carclub.cz

 

HandyCard a odkaz na webové stránky:

https://www.handycard.cz/o-nas/handy-card-sphere

https://www.carclub.cz/handy-card/katalog


Školící a rekreační středisko Prostřední Lánov u Vrchlabí,vhodné i pro super dovolenou.

 

CarClub se zapojil do projektu "Směr nového života".

 

Právě nyní - v červenci 2012 skončily Motivační kurzy, které probíhaly ve shora uvedeném středisku.

 

V srpnu už začaly rekvalifikační kurzy na Obchodního zástupce, které skončí v lednu roku 2013.

 

Ti lidé, kteří se příhlásili a projdou jak Motivačním kurzem, tak Rekvalifikačním kurzem, a budou vybráni, získají na půl roku práci v CarClubu. Bude záležet jenom na nich jak se uplatní během tohoto půl roku, pokud ano, mohou získat práci obchodního zástupce CarClub na hlavní úvazek.

 

Posunuli jsme se do poloviny roku 2013

Já - Irena Hufová jsem oba kurzy absolvovala, odnesla jsem si Certifikát obchodního zástupce platný v celé EU, půl roku jsem pracovala v projektu pro CarClub a od června 2013 jsem se stala stálým zaměstnancem CarClubu, jsem šťastná, práce je to náročná, ale velmi zajímavá, ale hlavně handikepovaní lidé svojí prací pomáhají handikepovaným lidem v jejich těžkých životních obdobých a situacích.

Ve světě se tomu obecně říká............ Indipendent living - nezávislý život a je to velice osvobozující.