Zajímavost č. 38 - Sebevědomá žena, NLP technika

01.08.2013 21:15

 

 

 

 

 

 

Krásný den,

 

jmenuji se Marie Michaličková, jsem NLP kouč,
a díky své práci se ženami jsem zjistila,
že téměř každá žena se v nějaké oblasti cítí nejistá.

Každá žena má v nějaké oblasti nízké sebevědomí.

Možná, že se bojí vydělávat více peněz.
Možná, že se bojí odejít z práce, kterou nemá ráda.
Možná, že se bojí udělat zásadní věc ve svém vztahu.

Pracuji se ženami, které mají mnoho různých problémů,
a které se bojí udělat první krok k tomu,
aby se zbavily okovů své nejistoty, které je drží na místě.

Mohu Vám zaručit jednu věc:

Když jsem se zbavila své nejistoty a nízkého sebevědomí já,
můžete to dokázat také Vy.

Jak?

To se dozvíte v mém novém video tréninku Sebevědomá žena.

Setkáme se ve videu

Marie Michaličková
NLP kouč sebevědomí

 

PS: V prvním videu jsem si pro Vás připravila účinnou NLP techniku na posílení sebevědomí, kterou si musíte projít.

Vřele doporučuji všem ženám projít tímto tréninkem, paní Marie je opravdu vynikající kouč - Irena Hufová