Zajímavost č.44 - Sebevědomá žena

14.08.2013 08:15

sebevedoma-zena.jpg

 

Krásný sebevědomý den všem ženám,

 

ve volně dostupných videích tréninku Sebevědomá žena
jsem Vás naučila dvě NLP techniky na posílení sebevědomí.

Mnoho lidí se mě ptá, co to je NLP (Neuro-lingvistické programování),
jak funguje, a proč jsou tyto techniky tak efektivní.

Před měsícem jsem dělala živý webinář s mým koučem
a profesionálním lektorem NLP – Mickem McEvoyem:

https://www.koucmarie.com/prekonejte-sve-hranice/

Mick McEvoy se Neuro-lingvistickému programování
věnuje již více než 15 let a je certifikovaným trenérem NLP.

V záznamu z webináře Překonejte své hranice
Vás Mick naučí další dvě NLP techniky,
které můžete ihned použít ve svém životě.

A pokud Vás NLP opravdu zaujalo 
a chcete intenzívněji změnit svůj život k lepšímu,
nebo se chcete věnovat NLP profesionálně,
ráda se s Vámi osobně setkám
na 
4-denním diplomovaném kurzu NLP,
který se bude konat v Praze 30.8. – 2.9.2013.

Moje kurzy NLP s Mickem jsou plné zábavy,
všechny NLP techniky si ihned vyzkoušíte v praxi,
a na konci získáte certifikát potvrzující zvládnutí technik.

Podívejte se na zážitky našich absolventů ZDE.

Těším se na naše osobní setkání na kurzu NLP

Marie Michaličková
NLP kouč sebevědomí

Všem ženám, které se mohou zůčastnit, vřele doporučuji, pomůže vám to v životě, v zaměstnání a ve všech dalších aktivitách,

jmenuji se Irena Hufová a jsem těžce tělesně postižená a pohybuji se pomocí elektrického vozíku a vše to, co vám zde nabízí paní Marie, jsem si musela dost tvrdě projít a proškolit se sama, a věřte, že to vždy nebylo jednoduché a i nyní mi přednášky a webináře paní Marie moc pomáhají.

Vy to máte na dosah ruky a vše je většinou zdarma a tak toho využijte a využívejte opakovaně !!!