Zajímavost č.39 - Sebevědomá žena

01.08.2013 22:07

 

 

Krásný den,

předevčírem jsem Vám zasílala email s pozvánkou
do mého nového video tréninku Sebevědomá žena.

==> https://www.sebevedoma-zena.cz/video1/

Sama jsem byla mile překvapena, jaké nadšené reakce
jsem obdržela po uveřejnění prvního videa.

Nebylo však pro mě překvapením, jak rychlé účinky má NLP technika,
na posluchače, kteří techniku vykonali během poslouchání videa.

 

Paní Andrea napsala:

Paní Marie, velice děkuji za naprosto úžasné video, technika je super,
cítila jsem mnoho pocitů a jen samé příjemné pocity
Jste úžasný člověk, Vaše práce mi dodává vždy novou energii do všeho.
Moc Vám děkuji za vše, co pro nás děláte!! Děkuji

 

Paní Markéta napsala:

Když jsem si tu NLP techniku udělala 21x cítila jsem výraznou lehkost
a napadlo mě, sakra, proč jsem si život ztěžovala
takovou blbostí jako je nízké sebevědomí...

 

Paní Patty napsala:

Teeeda, tak to bylo opravdu super. Když jsem dělala tu techniku,
tak jsem se cítila, jako kdyby to už bylo. Cítila jsem se neuvěřitelně šťastně.
Když Vás Marie sleduji, tak se mi ani nechce věřit,
že jste někdy byla bez sebevědomí . Super!!
Vím, že to zvládnu i já . Děkuji, děkuji, děkuji.

 

 

 

A desítky dalších komentářů najdete pod videem zde:

==>

http://www.sebevedoma-zena.cz/video1/#respond

 

Někdo výsledky pocítí už po prvním poslechu.
Pokud se tak ještě nestalo, tak připomínám, že techniku je potřebné opakovat 21x.
Může to být 21x po sobě, nebo si procvičování můžete rozložit do několika dnů.

Dostala jsem ještě dotaz, zda tuto techniku mohou poslouchat i muži,
i když jsou tam „ženské koncovky“.

Mám dobrou zprávu pro muže, ano, techniku můžete poslouchat.
Vaše mysl dokáže instrukcím v technice porozumět i v ženském rodu.

Těším se na nové sebevědomé ženy i muže ve videu
Hlavní ingredience úspěchu mého online video tréninku:

==> https://www.sebevedoma-zena.cz/video1/

Hezký sebevědomý víkend Vám přeje

Marie Michaličková a zároveň s úžasnou paní Marií i

Irena Hufová